luni, 23 ianuarie 2017

Asociatia Casa de Ajutor Reciproc „Coeziunea Sociala” - organizatie de economisire si de creditare a cetatenilor din intreaga tara




Asociatia Casa de Ajutor Reciproc "Coeziunea Sociala"
Str. Pajurei, nr.13, Sector 1, Bucuresti, cod 013152, tel. 0736600973


Oferta de servicii
Asociatia Casa de Ajutor Reciproc „Coeziunea Sociala” este o organizatie de economisire si de creditare a cetatenilor din intreaga tara. Pentru economie de timp si pentru a ajunge in cele mai izolate localitati, am stabilit proceduri de inscriere, de cotizare si de imprumut de la distanta. Pentru cotizatiile depuse de cetateni (fondul social) acordam un beneficiu anual de cel putin 3%. Deoarece cotizatiile pot fi retrase partial sau total, oricand, fara penalitati, membrii nostri dispun practic de facilitati echivalente unui cont curent cu dobanda de cel putin 3% pe an. Cuantumul dobanzii la imprumuturi cat si beneficiul la fondul social evolueaza in functie de dezvoltarea asociatiei noastre si de piata financiar­-bancara. 

Indicatori financiari realizati in anul 2016:

Beneficiu acordat la cotizatia depusa (procent anual)
Beneficiu acordat la cotizatia depusa in prog, "Economii pentru copii"
Cuantum maxim al unui imprumut
 (lei)
Nr. maxim de rate pentru restituirea imprumutului
Prognozat
3.0 - 4,0%
3 - 4,5%
25.000
24
Realizat
3,2%
4%
25.000
24

Indicatorii financiari prognozati pentru perioada 2017-2020:
Anul
Beneficiu acordat la cotizatia depusa (procent anual)
Beneficiu acordat la cotizatia depusa in prog, "Economii pentru copii"
Cuantum maxim al unui imprumut
 (lei)
Nr. maxim de rate pentru restituirea imprumutului
2017
3.0 - 4,0%
3,0 - 4,5%
25.000
24
2018
3,5 - 4,5%
3,5 - 4,5%
30.000
30
2019
3,5 - 4,5%
3,5 - 4,5%
35.000
35
2020
3,5 - 4,5%
3,5 - 4,5%
40.000
40
In 2017, CAR acorda membrilor sai urmatoarele categorii de imprumuturi:
1
Standard, avand fondul social minim de 1/3 din suma imprumutata, cu rata dobanzii de 8,5% pe an (DAE 4,5% pe an).
2
Standard, neavand fondul social minim de 1/3 din suma imprumutata, cu retinerea acestuia la acordarea imprumutului, cu rata dobanzii de 14 % pe an (DAE 7,6% pe an).
Dobanda anuala efectiva (DAE) reprezintă costul real al unui credit (dobânda + taxele şi comisioanele aferente). DAE exprima sub forma procentuala costul total al unui credit. Acesta este un concept impus atat in Uniunea Europeana, cat si Statele Unite, fiind implementat pentru a permite consumatorilor sa compare usor costul creditelor. Rolul DAE este tocmai de a aduce la acelasi numitor comun toate costurile unui credit. In acest fel, devine posibila compararea a doua credite, indiferent de tipul comisioanelor percepute.

2 comentarii:

  1. Bună ziua, numele meu este Julia Simon, o victimă a fraudei în mâinile creditorilor falși. Am pierdut aproximativ 250,000.Euro pentru că am nevoie de un capital mare de 625,000.Euro. Aproape că a murit, am avut nici un loc pentru a merge. afacerea mea a fost distrusă, iar în acest proces am pierdut fiul meu. Nu mai pot suporta din nou, acest lucru se întâmplă. în 2 luni în urmă, m-am întâlnit un prieten care mi-a prezentat o mamă bună, doamna Augusta Ibramhim, care în cele din urmă m-au ajutat asigura un împrumut de la o companie. mamă bună, aș dori să profit de această ocazie pentru a spune vă mulțumesc și Dumnezeu continua să vă binecuvânteze. Îmi place, de asemenea, să folosească această oportunitate de a consilia colegii români, că există o mulțime de escroci acolo, așa că, dacă aveți nevoie de un împrumut, și doresc să obțină un credit rapid, conectați-vă cu dna Augusta Ibramhim prin e-mail: augustaibramhim11 @ gmail .com. De asemenea, puteți să mă contactați prin e-mail acest: juliasimon460@gmail.com. dacă aveți îndoieli. te rog el este singurul care este de încredere și de încredere.
    Mulțumiri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua, numele meu este dna Ruth Edwin, o victimă a fraudei în mâinile creditorilor false. i-au pierdut aproximativ 23.000 €, deoarece am nevoie de un capital mare de 55.000 €. Aproape că a murit, am avut nici un loc pentru a merge. afacerea mea a fost distrusă, iar în acest proces am pierdut fiul meu. Nu am putut sta din nou, acest lucru se întâmplă. în ianuarie 2017 am întâlnit un prieten bun, care mi-a prezentat o mamă bună, doamna Mary William, că în cele din urmă ma ajutat să asigure un credit într-o companie. Mamă bună Vreau să folosesc această ocazie pentru a vă mulțumesc, și poate Dumnezeu să continue să vă binecuvânteze. Am dori, de asemenea, să folosească această oportunitate de a consilia colegii români, că există mai mulți escroci acolo, așa că, dacă aveți nevoie de un împrumut, și doresc să obțină un credit rapid, numai prin dna înregistra Mary William prin e-mail: marywilliam902@gmail.com. De asemenea, puteți să mă contactați prin intermediul acestui e-mail: ruthedwin98@gmail.com. dacă aveți orice îndoială. te rog ea este singura persoană de încredere și de încredere.
    Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere